amor vincit omnia

Idag har det vart en chilldag. träffade maggan och natta när jag och micael cykla upp på stan. sen har jag mest varit hemma. ska strax cykla hem till mike och co. sen blir det kvällsdopp i bresse!! :)  imorgon ska jag käka lunch med mami, sen ska vi åka till bresse för att mysa i värmen! :)  har även börjat planera min tatooo :D hihi. sen i sep. ska jag ta hål i naveln, ska bara gå ner några kilo ;) vill ej vara fet, som tur så finns det så många andra som är fetare!  nej nu ska jag kilis. TJING

Kommentarer
Postat av: Nicolaifredrikke

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-02-11 @ 10:42:30
URL: http://nicolaifredrikke.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0