remember the first time we met



Blev en lugn dag idag, kollat smallville (A) haha. sov hos jenno inatt men gick hem tidigt imorse, iofs så vaknar jag alltid tidigt nu förtiden?!  somnar sent och vaknar tidigt-menlöööst!!  men iaf vart en morgon prommis mycket skönt! :)  Imorgon ska jag till Kamilla och hjälpa henne att flytta så hon kommer och hämtar mig här hemma vid 1 typ, muche naajs! sen på kvällen ska vi även ta ett glas vin och mysa i hennes nya lya ;)  se vad kvällen bjuder på! :)  Nej nu ska jag städa mitt rum (?)  det är katastrof här, har liksom fortfarande pierre's madrass kvar på golvet haha, han var här när micael fyllde år, snabb tjej! så nu bort med skiten!! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0