I don't wanna be anything other then me

Gårdagen var en riktigt sport-dag! kom ner till i-huset till halv 2 och var där till 6 och sedan vart det pizza och vidare till bacho hallen där HC spelade :D  dom vann igår med bara 6-0 faktiskt lågt för att vara dom men en vinst är en vinst! ;)  kom ifrån bacho vid halv 10 var helt död så åkte hem och bada sen vart det film sen slockna jag totalt! Idag börjar mitt nya liv, jag ska bli fit-for-fight igen! för bara ett år sen vägde jag 10kilo mindre :O usch, vad hände med fettet?!?!  vill komma i alla mina 24jeans igen så nu blir det att börja träna som vanligt, som tur har jag lätt att gå ner i vikt bara jag satsar stenhårt på det! som jag ska nu ;) hä-hä-hä.  så strax bli det långis ute i kylan! :)  måste även bjuda på en låt, fast tyvärr så får ni höra den på engelska jag själv fick höra den på japanska hela dagen igår ;) hahaha









"There's a place in your heart
And I know that it is love
And this place could be much
Brighter than tomorrow
And if you really try
You'll find there's no need to cry
In this place you'll feel
There's no hurt or sorrow
"


Kommentarer
Postat av: Natta

HAHAHA jag tyckte den japanska versionen var mycket bättre;)

2010-01-11 @ 14:10:06
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag med fan hahah :D får spela in och lägga ut den ist ;) HAHAH

2010-01-11 @ 18:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0