; When I look at you my mind goes on a trip.

har inte skrivit på jätte länge, har inte direkt känt för att sitta vid datan. allt rullar på jobbar ibland umgås med vänner och sover resten av tiden haha. är ganska sliten just nu har en tuff vecka framför mig ;D  denna vecka bär äntligen flytten av till rådmansgatan!! känns jäävligt bra måste jag säga!! hihi.  känner mig sliten innan jag änns börjat haha, vet hur det är att flytta om man säger så!! höhöhöh.. 

nej jag funderar på att lägga bloggen lite åt sidan har ingen lust att skriva längre!?  inte för att jag inte har nått att skriva för det har jag, tro mig! men känns som att jag växt ifrån det från en stund. men om jag känner mig själv så sitter jag framför bloggen igen om en vecka (Y)  haha så typiskt mig! (A)  men det visar sig då ;) nu ska jag röka för att sedan se johan falk nummero 4 som jag lånade av jössan idag! :D  Pyssss  ♥


; a true friend <3

Kommentarer
Postat av: Emma

sötnos :) <3

2010-02-25 @ 17:08:29
URL: http://emmaidebom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0