jag vill ha fredag!

Jag bara längtar till fredagen, galet mycket!!  dagens planer för imorn är;

Jobba några timmar
hem förbereda mat
till kamilla för fix
till linda för att käka vi tjejor
party hos linda
joarblå med massa dans

kommer bli en kanon kväll med underbara people's!!  ♥


Kvällen's planer;

ska snart hoppa in i duschen för att ta bort ansiktsmask och lägga i en hårinpackning plus att tvätta mitt bruna löshår. sedan ska jag fixa och trixa med håret lite, sen även med makeup. har man tråkigt så har man ;)  nejdå jag är jävligt intresserad i sånt!  sen mot kvällen kommer nog seb's hit, får se vad vi hittar på! :)  så det kommer bli en skön dag! :)  dags att låta kvällen börja, CIAO BELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0