I'm just like; Why you so obsessed with me?

Jag verkligen älskar Mariah Carey's låt obsessed den har gått om och om igen ett bra tag nu, älska låten!



Just nu sitter jag med lite färg ihåret, måste färga ganska ofta med tanke på att det är toning bara, vill inte färga helt för till sommarn vill jag vara blond igen! :) sitter även och tjockar lite chirre och dirre :D höhö. sen blir det lite ansiktsmask och one tree hill! :D wiihoooo. så det blir en soft kväll idag! :)  idag på dagen hoppa jag in för molle lite på jobbet, för stackarn hade så ont i ryggen :(  så lite jobb vart det, sen vart det en runda på stan med maggan, bella och frida! jag hitta lite små saker bara :)  nu funderar jag på lite kaffe och cigg! :) Kysss


Jag och Ida i fredags på joar! :)


Kommentarer
Postat av: ida

Min Skrollan! Love! <3

2010-02-09 @ 20:47:58
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är min korv! lööv <3

2010-02-10 @ 19:18:45
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0