☆☆☆☆

Ännu en helg har gått, och fort gick den också!  i fredags vart det partaj hos adam med johanna och linda! kul som fan hade vi, mobbning hit och dit det var nasty! hahaha, man är ju så otroligt vacker!! men det handlar om att bjuda på sig, och jag gör det på riktigt inte på lossas i cam när man ser hur man ser ut ;) hahaha. skön man e!  utgång vart det, och musiken sög på alla sätt, hatar rock! men vart ju tvingad ut, buu! haha. på lördagen mådde jag förvånandsvärt bra!? så härligt, fick en alvedon med juice på sängen lyx, sen var man nästan igång igen! försökte äta lite kebab men mat är inte min grej längre :S  iaf sen vart det att åka till pappa en snabbis och sedan basta hos sebbe, det var ju inte igår man gjorde det liksom!!  sen kolla vi barca matchen ofc sen massa prat med sebs mami sen vart det lite svullo också haha så skön han är!! haha...  idag ska jag bara städa och ta det lugnt hemma söndag=mys!!  nej nu ska jag ta mig en dusch! Kysss


helgen's bus








Tack för en underbar helg på alla sätt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0