- I want you're everything; everything

Helgen var en klass för sig, massa bra hände och massa skumt!? men jag hoppas på att det löser sig fint!  vart jobb fredag och lördag hur kul som helst! :D  sen utgång i fredags men vart inte där så länge för stackars millan mådde ej bra! somna kanske vid 4? upp igen vid 10, och eftersom jag glömde min väska på joar så hade jag ingen mobil så sov hur kasst som helst! på lördagen var jag helt slut i kroppen helt galet!! så efter jobbet slängde jag mig i kamilla's soffa sen vart det hockey för jag skulle ta det lugnt för hade inga pengar och orkade knappt nått men ändå vart det alkohol inte bra... ut på joar!?  där det vart en tidig hemgång efter massa skit, vart utslängd för första gången, moget! men men sånt som händer! :)  igår alla hjärtans dag, den dagen sov jag mest bort haha var så sliten så det var helt galet! så imorse vakna jag kvart över 8 av mig själv :O  så känner att jag är lite trött nu, men ska inte sova än ska vända dygnet!!  :P   Idag ska jag ätnligen få klippa mig, ska bli hur skönt som helst för mitt hår är katastrof!! verkligen... sen vet jag inte vad som händer, kommer säkert dö av trötthet känns det som!!   sen idag är det ju då ingen vanlig dag för min lilla Emma fyller 17år idag! :D GRATTIS MIN ÄLSKADE SYSTER !


nej nu ska jag kila, kyss!


Kommentarer
Postat av: emma amanda.

ny blogg :)

2010-02-18 @ 01:23:24
URL: http://whatchasayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0