there is always this one boy and no matter what he does, you just can't stop loving him

veckan har börjat bra! igår så gick jag och la mig halv 11 på morgonen?! sov till 3 typ då jag gick ut med harry och sedan för att fixa lite. på kvällen skulle vi kolla film men joachim's val var ju inget att hänga i julgranen... haha. så vi sov ist. imorse vakna jag utav sms utav bella, hade helt glömt ställa klockan... så fort upp och klä på sig fixa ett ansikte och sedan möte upp elin, bella och carro! vi käka lunch på wickmans och kolla lite på stan, köpte present till lilla nathalie som fyller 20 på måndag!!  sen gick jag till "thailand" och sedan hem! sen så när jag kom hem så beställde jag en grejj som kommer göra mig så lycklig, så är lite ivrig nu :D wiiiihooo! senhela kvällen har vi fixat med vårat nya internet så skönt att slippa 3G så nu efter många timmars fix så har vi vanligt trådlöst :)  så har laddat ner 2 filmer som ska kollas!   imorn så är det uppstigning halv 8 för att fixa lite work sen vid 2 ska jag träffa madde för att bränna lite fläsk sen vet jag inte vad som händer resten av dagen! :)  ja det var väl de jag hade att säga ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0