if you wanna fly you got to give up the shit that weighs you down.

burrrr. ligger under täcket och fryser än efter prommisen imorse!  jag fick isit hår även fast det var så torrt som det kunde bli?! och hela harry vart typ vit utav isen. det är så hemskt så hemskt!! jag bara hoppas på thailand snart... well see..   så när jag kom hem till mami imorse så la jag mig i sängen och har kolla trey och kenza och tyra show! :) asbra. strax ska jag dock ut i kylan igen...  ska fan gå/springa så jag inte tappar värmen!!  sen måste jag ringa lite samtal när jag kommer hem! sen ikväll blir det bara att mysa soffan! :)   nu ska jag tagga ut till värmen...
alexandra 13/14 år, snygga ögonbryn... haha
5dagar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging

2010-12-18 @ 13:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0