; shining

Gårdagen vart mycket trevlig!! vi satt hemma hos mig vi tjejer och drack och skratta som vanligt (; sen så tyckte alla att jag skulle följa med ut och jag hade sån tur att julia ställde upp och var hundvakt en stund medans jag gick ut! det var jätte kul att bara komma ut det var så himla länge sen..  synd bara att min väska gick sönder jag tappa mina pengar och att det regna :/ men annars var det kanon! :)  slockna nästa på en gång när jag kom hem! var mycket skönt att sova vill jag säga!!  sen så var tiger så snäll att vi tog sovmorgon idag! hihi. så gick upp vid halv 11 (A) haha. då gick vi på en liten promenad! sen har jag städat och diska efter gårdagen, måste göra extra fint idag för joachim kommer hem från rhodos och tror inte han blir allt för glad om hela lägenheten är svinstia (;  ska strax hoppa in i duschen tänkte jag sedan fixa mig lite, sen blir det att fixa middag!! :)  nej nu ska jag ta en cigg innan dusch! PUSS :*


Just let go cuz you got a problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0