If you had one wish, what would that be?

Var mycket trevligt igår, några av tjejerna kom över för att dricka lite och hälsa på tiger! dagen var underbar faktiskt, är väldigt lycklig!!!  på dagen först var jag och millan på stan och gjorde lite ärenden systemet osv. var även en tant som bara sprang efter oss :O  vi var vid fridolf typ och hon sprang från ica :O  endast för att få klappa hunden hahah hon prata om så mycket!  sen diska jag och städa hemma, så himla stökigt!!  och köket är ju så litet inte som hos mamma direkt :P  men fint vart det iaf! hihi.  tjejerna plus adam dom drog ut igår på terassen medans jag var hemma med julia och tiger! vi hitta på en massa bus sen så sov hon även över! :)  sen vid halv 8 var det uppstigning för då skulle tiger ha mat och sen dess har jag mått illa!! :(  jag var lite bränd och drack fil för att sluta må illa sen kom jag ju på att jag blivit helt laktos :( MAGSMÄRTA!!  men snart iaf ska jag ta en prommis med tiger sen ikv kommer tjejerna hit på film-mys! :) hihi. nej nu ska jag duscha! TJING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0