I can't wait to tell the world

Imorse vart det uppstigning vid halv 9! jag gick ner i tvättstugan och la i tvätt sedan upp och började diska och även dammsuga, duktig va ;) haha. sen iaf vart det att kolla gossip och vänta på tvätten! sen gick jag till jobbet för att fixa med schema osv. sen vart det en blöt prommis i en timma i regnet, blött men mysigt ändå!!  sen gick jag ner i tvättstugan och det var mycket att göra där eftersom bageriet hade all sin tvätt kvar i torkskåpet osv. så jag stod där och vek ihop all hans tvätt dyngsur var jag också! haha. men jag har humöret på topp idag!! sen nyss kollade jag sista avsnittet av gossip :O så nu längtar jag sjuuukt mycket tills säsong 4 kommer ut!! hihi. nu tänkte jag hoppa in i duschen och fixa lite små detaljer här hemma tills hjärtat kommer hem! :) Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0