life is no nintendo game

Var länge sedan jag skrev nu men har bara tappat lusten lite ;P  men iaf. den senaste veckan har jag varit sjuk till och från öron/ögon inflamation, halsont m.m.  men nu är nästan allt över bara ena ögat som är lite mobbat ;)  båda helgerna som varit har det vart fest. förra var det släktmiddag och nu i helgen var det först lite mys hos mig i fredags, vi var elias, adam, joachim, K och jag! vi skulle bara chilla men jag vart lite väl full.....så spydde hela dagen efter! typiskt. så det var en tung lördag med tidig uppgång. på kvällen var vi några tjejor hos K, tyvärr så gick drickandet lite segt för mig, uuuusch så jag mådde! men det var mycket kul ändå, fick uppvisning utav isabelle, K och amanda och fyfan vad jag och sofia skratta!! hahah. sen iaf vid 11 så gick jag då kändes det som att allt skulle upp igen!! :(  så hem och käka sen sov jag!  Söndagen var lugn med film och mys, tröck i mig massa chirre endast för att idag är det nya tag som gäller, som varje måndag ;) hahha.
Idag ska jag fixa lite saker på stan sen blir det att städa lite hemma sedan ta en långprommis, så himla skönt! vädret är ju  bra också! :) hihi. nej nu blir det en dusch! Pusss








Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-08-23 @ 13:42:26
Postat av: Anonym

<3

2010-08-23 @ 13:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0