you don't know what it's like to walk in my shoes

Påsk helgen har varit kanon, tjejkväll i lördags och impulskväll i torsdags med älskling!! torsdagen var nog bäst iaf när det gällde musiken :) men lördagen var mer underhållande ;) hahah älsk var så full hahah :D har även jobbat denna helg, jobbade själv i fredags med båda bröderna i lördags och med alex idag, har gått bra!! :)     men iaf tack alla för en bra helg!! :)   idag efter jobbet har jag myst med jossan, var länge sen så det var kul att se henne! :D hon vart ju bara tvungen att se mitt nya place ;) höhö, och nu laddar jag ner solsidan, asbra verkligen!! hahaha. ska kanske kolla det ikv. gå en powerwalk också! sen får vi se vad kvällen bjuder på! :) nej nu ska jag duscha! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0