hate in my heart, love in my mind

Nu har man äntligen fått internet tack vare min käre granne adam Thaaaanx!! överlycklig vem kan leva utan data? hahah. men iaf. idag har jag jobbat och det var jäävligt mycket att göra, jobbade själv. men hade tur att jenny kom och hjälpte mig! :)  idag har jag även klippt mig, så sköönt!  det vart ingen skillnad typ bara mindre slitet!  har även gjort en förändring jag bara älskar det! så nu för tiden har jag svartlila hår! :) ascoolt, som jag! ;) haha. 
Ikväll ska jag äta food med familjen sen blir det kanske lite dricka men är ganska sliten nu så får se vad som händer, jobbar ju trots allt imorn med! så får se hur kvällen slutar ;)  nej nu ska jag laga mat för jag är bästa dottern ;)  PUSSSSSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0