you made my day

kvällen vart riktigt trevlig, vi satt alla och gjorde oss finare och fräschare ;)  sen snacka vi massa skit, fika och jag fick pengar det är så man jobbar ;)   sen prata vi lite om kräftisen imorgon också, det kommer bli mys :)  sen så berätta min kära vän att hennes kusin "träffar" en gammal klass kompis från ilian och det var så kul, jag doog av garv inte för att dom ses men aah. jag kallas iofs för glädjedödare ;) haha, dumma jag! sen så fick jag en annan trevlig nyhet också. känns som att dagen verkligen vart kanon! :) jag är mycket nöjd!  imorgon så åker mamma och göran iväg till götet så jag är ensam hela helgen så det blir ferre imorn och myys på lördag ;)  sen har jag hunden och hästen hela helgen också. så då får jag dom heelt för mig själv! :)  nej nu ska jag plockaihop i min andra garderob "fin garderoben" så alla pumps får plats och alla väskor! JAG ÄLSKAR ALLT MED MODE OCH SKÖNHET♥  sen blir det att kolla dagens idol missa ju de :/ PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0