you are so lame

dagen igår vart dunder! träffa nathalie vid halv 6 typ vi tog en runda sen bar det ner till matchen, där vi dog av garv hahahahaha, men det var kul. vi vänta på maria som skulle kolla med oss så när hon kom traska vi inått. maria sponsrade esk med lite cash och jag köpte cola sen satt vi oss på läktaren och skratta lite mer, jag lovar jag får 6-pack utav att vara med dom där hahaha:P  asbra (y)   matchen var helt grym igår, micael var hur bra som helst det var nog den bästa matchen ha gjort! STOLT FLICKVÄN! :D  sen efter matchen drog jag, natta och johanna hem till johanananana där vi var en liten stund sen vart det donken muuums. hade en riktig fetar dag igår var länge sen!  där satt vi i minst 2timmar och prata och garva åt så himla mycket! kamilla och bella kom även och joina oss. sen vid halv 12 drog vi ut med en tur med bilen haha, mkt trevligt!  sen vid halv 1 var jag hemma hos älskling då gick vi och la oss och myste och snacka lite skit, höhö. trevlans!  och nu idag ska jag ner på stan för att fika med pippi på molles jobb, hihi ska bli mys sen lite senare hem till johanna hon ska hjälpa mig med historian som jag har prov på nu på torsdag! thanx. sen får vi se vad kvällen erbjuder! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0