You are all I need and Ill never let go

Dagen igår vart väldigt mysig tycker jag, det vart inte direkt röjj men vad gör det vi hade mys ändå! :)  vid 2 igår så gick vi och la oss i mammas stora säng underbart sov väldigt bra inatt så imorse när klockan ringde vid 7 var jag inte alls lika glad! men var ändå mysigt att åka iväg till min tjockis! höhö. var hemma igen från stallet vid halv 9 då la jag mig ner i sängen och kolla idol som jag missa igår, jag älskar det programmet sååå mycket det är ju mitt program ;) heheheh.. men iaf nu har jag nyss duschat och sitter med ansiktsmask, det starta dagen bra!  sen vid 1 ska jag träffa sepepatte för vi ska till fj-100 och kolla fotboll och fotboll det gillar jag! bara hoppas på att vårat lag snart blir klart :D höhö.. idag har även min älskling match så stor lycka till proffset! ;)  nej nu ska jag kolla skotten i knutby! haha måste bara se den för att mormor bor i knutby ;D haha.. så CIAO BELLA



 

min tjockis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0