ny dag, nya möjligheter

vaknade halv 10 utav väckarklockan kan ju säga att jag önskar att jag aldrig ställt den! sitter nu hemma hos älskling och hostar galet, hur jobbigt som helst trodde nyss jag skulle dö fan.. haha men sån tur får ni inte ha ;) ska snart fixa till mig lite för att senare dra en runda på stan, så himla mysigt höstväder idag! :) får se om jag hittar nått, hoppas på min klänning!!!  btw glömt säga att jag och madde beställde skor igår ååh gaash vilka snygga jag hitta et par blå/lila pumps som är i glitter underbart, och har inga skor i den färgen så nu har jag nog alla färger förutom grönt i pumps :D haha men dom gröna kan jag nog hoppa;D hahha men iaf så nu sitter jag och verkligen bara väntar på mina älsklingar! :D oktoberfesten ska dom invigas ;)  nej nu känner jag för en cigg och sedan börja röra mig neråt stan så CIAO BELLA :D


skor det är kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0