don´t hate me cuz u aint me

wiihoo dagen vart ju inte alls som man hoppats på:P  jag gick i skolan, drog förbi wendys efter men där var det lugnt så jag tänkte att jag skulle passa på att träffa min vän tot, men han vet nog inte hur man svarar snabbt på ett sms så jag drog till älskling ist. :)  vi drog till affären och köpte chirre och dirre muums sen drog vi hem för att mysa och kolla film! vi började kanske runt 1 med filmen och jag lovar jag såg nog inte länge utav jag slockna och vaknar kvart i 6. sköööön brud! hahaha.. snart hade jag tänkt att träffa tot för han åker ju hem imorgon sen senare ska jag hem till natts hon ska få hjälpa mig med lite saker:P haha, jag är inte så kunnig eller så vill jag kanske inte lära mig vad vet jag ;D hahaha. nej nu orkar jag inte mer kramp i armen ;) hahah



Kommentarer
Postat av: Madde

Fy fan vilken snygg brunett i högra hörnet ;) Snygg blondie också för den delen ;) <3

2009-09-22 @ 17:07:25
Postat av: Anonym

haha jag vet den där brunetten alltså ;D hahah och blondinen ska vi inte tala om ;)

2009-09-22 @ 17:22:59
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0