And no matter what they ever say about you, Im gonna stay by your side

jaha fortfarande sjuk och jag håller på att bli galen! jag hatar det verkligen bläää. men iaf. igår så åkte jag och älskling hem till mig och jag fick äntligen se fired up. sjuukt bra film tycker jag! :D  ena killen i filmen var inte så ful heller ;) hehe, sen vid 11 var jag helt död så mike spela lite poker sen sov vi. jag tror jag aldrig sovit så dåligt som jag gjorde inatt, konstiga drömmar och hosta och snor överallt usch!!! så vid 11 imorse gav jag upp så gick upp till mamma och morbror och käka frulle! så nu idag ska jag och datan mysa i sängen heeela dagen! ska kolla oth och sen massa filmer :) sen blir det nog dusch ansiktsmask osv bara ta han om mig själv så jag är frisk tills imorgon då jag måste jobba! nej nu ska jag bjuda på en bild från filmen igår sen ska jag kolla oth! :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0