When it's bad, nothing is worse.

japp nu sitter jag här och bara väntar på att min tvätt ska bli klar, var inge vidare att gå upp för att tvätta men men det måste ju göras:P  sitter och funderar på hur fan jag ska lyckas gömma undan mina kläder smart men vet fan inte alltså inte just nu iaf. hehe. men snart ska jag få en smart förvaring under sängen det kommer nog bli toppen! :)  igår kväll vart det lte senare än vad jag velat:P  först var ahmed här en stund han var så snäll och gav mig huvudvärks tablett thanx!  sen kom även annika förbi. sen vid 11 nått kom kokko hit också, vi rökte lite vattenpipa och chillade bara. sen kolla jag även DH efter emil gått hem så det vart mycke senare än vad jag tänkt, det var tungt att gå upp imorse kan jag säga... nej nu ska jag kolla one tree hill säsong 7' POSS and CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0