the winner take's it all

 

helgen har vart kanonars!! (Y)  men jävligt sliten är man kan man säga.. men jag klagar aldrig ;) höhö, var hemma 5 inatt och vakna typ skit tidigt första gången kuuuul. nat. men men hade skoj så! :D  just nu sitter jag och väntar på mamma för vi ska hem och packa ihop mina saker, hon skulle kommit för ett tag sen men hon är en klass för sig så det tar ett tag innan hon dyker upp. har längtat som en tok efter den här dagen men imorn blir det nog ännu bättre! :)   ikväll ska jag även kolla klart säsong 5 på dh, eftersom sjätte säsongen börjar på tisdag och det är alltid mysigt att följa något bra, då ser man framemot nått ;D höhö... nej nu ska jag fortsätta vänta på mami! PUSS CIAO BELLA!


bjuder på en bild från torsdagen! ♥ mer bilder kommer kanske sen om ni har tur ;)



Kommentarer
Postat av: E

fin va du i håret! (:

2009-10-06 @ 13:26:23
URL: http://lernberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack ems! :)

2009-10-07 @ 17:08:00
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0