"Reality depends on what you are willing to imagine and allow."

kvällen vart väldans trevlig! tog ett varmt bad och bara njöt med hårinpackning och ansiktsmask för slitet hår och ofräsch hy är det värsta jag vet!  sen iaf kom min kära maria upp och hälsa på:D hur kul som helst! hihi, så vi satt och snacka i en timma typ så hon gick nyss. :)  nu är det även så att min mobil har fått tuppjuck! den vill inte funka som den ska osv. så nu måste jag fixa ny mobil IGEN! baaaajs! men det blir nog inte svårt hoppas jag:P heheh. nej nu ska jag sova är trött som en alkis som hällt i sig 2plattor öl! sen ska man ju bli väckt inatt vid 4 satt:P hehe... nej godnatt alla sura och glada människor! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0