I will love you until my dying day

japp den långa tågresan är nu äntligen över! igår innan resan jobbade jag och gick i skolan, var även upp till romberga och hämta lite kläder :) sen bar det av hemåt för jag skulle packa! sen vid 8 skjutsade morbror mig till västerås och sen satt jag bara på ett tåg, somna typ halv 4, kollade på step up 1 och 2 :) dom är ju bara för bra dom där, snygga pojkar också ;) imorse vid 7 typ var jag äntligen framme i umeå så just nu sitter jag hemma hos toto eftersom han var så snäll och hämta mig på tåget! :)  på eftermiddagen ska jag ringa morfar's syster så får vi se vad vi kommer fram till :)  nu ska jag röka sen tror jag fan att jag ska sova:P haha. Pusseeeeen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0