I love everything about you

gårdagen vart mycket mysig! mormor var i enköping så hon var hemma hos mig och fixade lite och fika det var även mamma och morbror också! sen på kvällen låg jag i soffan och gosa och kollade på mammas pojkar, jag dör! ena bruden är ju totalt bränd och hon är kvar hahah, konstigt!!! värsta pattarna har hon dessutom rygg problem nästa! Sen på kvällen kom micke och adde, vi rökte vattenpipa tog lite kort osv. har tyvärr inte sladden här så bilderna kommer upp nån annan dag! idag är det skola som gäller. har prov i historia sen ska jag hem och tvätta eftersim tvätt stugan inte var ledig igår. sen blir det mys hos papi ikväll! :D yeeeey. nu hopp in i duschen, CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0