I have that picture of everything I ever dreamed of

Kvällen igår vart lite annorlunda ist för att bada och ta det lugnt gick jag ut och sprang duktig tjej sen när jag kom hem så slängde jag mig ner i sängen och myste med datan och tvn perfekt! hihi. sen idag vakna jag vid 11 så då kolla jag lite dh sen gick jag ner till molle på jobbet, snacka lite och hjälpte henne :)  sen efter jobbet kollade vi på "Johan Falk". faktiskt ganska bra! så i veckan ska vi kolla tvåan :)  nu hade jag tänkt att bada som jag egentligen skulle gjort igår! Mysmys. Inatt kommer även micael hem :) wiie POSS

miss u  ♥


Kommentarer
Postat av: 2two

Ja, den rakade gangstern måste vara Ali Kassim. En tung sådan..



Eller? har du inte hört om honom?

2009-10-11 @ 21:09:12
URL: http://kassim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0