better in time

igår skulle jag egentligen vara barnvakt men mamma ringde i sista sekunden och sa att hon verkligen inte orka dra på middag, så därför gick jag och micael först ut och käka med hans familj sen drog jag mig hemåt för vi skulle ha poker kväll då, men nix det vart inge poker det vart jag pippi bara tillslut som festa för oss själva hahah, hur kul som helst, sen vid 1 drog vi ner på joar, hur kul som helst träffa massa trevligt folk för folk var det mycke utav igår, sen iaf vid 3 drog vi upp på stan för min cykel var där, för fyllot skulle cykla great! hahaha, men jag prata med akam hur länge som helst så jag var inte hemma förän vid 5, och jag ramla på cykel 3 ggr ännu mer great så nu har man mycket vacka knän ;) hahaha. men iaf idag är jag bakfull och ska jobba usch :(  så nu får man se hur dagen går.. iaf när jag slutar vid 4 ska jag kuuuta hem för att fixa mig för ikväll är det esk middag, mycket trevligt ;) hahaha. men iaf nu måste jag röraa mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0