2day's left

har vart en kanon dag idag. gick upp vid 11 typ myste lite med datan osv sen vid 1 skulle jag träffa mami, men hon är alltid seg så stod och prata lite med maro och natta, sen även några från ul som intervjuvade oss haha tyckte det var lite kul:P  fick ju gratis busskort ;)  sen iaf tillslut kom mamma så vi gick till wendy's och fika sen efter det gick vi in en snabbis på jc hon var ju tvungen att visa mig nått:P haha det var najs ;)  sen så skulle jag in på hm och köpa hårfärg osv, då slog det mig att jag hade inte min plånbok på mig :O  fick panik när jag kom på att den låg i min cykelkorg och då var det en och en halv timma sen jag var vid cykeln så jag kuuuta ut från hm till cykeln och vipps vilken tur man hade för den låg kvar! :D höhö, lucky day'  så jag köpte hårfärg och lite smycken osv. sen drog jag hem för jossan skulle till mig så hon färga mitt hår sen käka vi även tsm och bara tog det lugnt, cooousi. sen vid 8 drog hon så då städa jag som en galning och kolla även dh samtidigt sen nyss vart jag klar med allt så nu är det fan tipptopp!! tog även ut gammalt skit usch! och nu ska jag strax hoppa i säng för imorn är det skola! sen hem och packa för på torsdag drar jag till umeå (y)  så puuuuusogodnaaaatt! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0