- the future

tågresan var det jobbigast jag vart med om, tillochmed värre en åka till thailand och det tog 13timmar... snacka om att det var drygt, kunde inte sova och lampan släcktes aldrig. sen var det dom där gävle borna som klev på vid 5 och aldrig kunde hålla käften jag vart galen!!! hade det jätte trevligt i umeå iaf, bilder kommer senare! :) men borta bra men hemma bäst! ♥  idag sov jag hela dagen typ, sköönt! sen vid 5 gick jag och micael ner på stan för att fika för idag är det våran dag, 9 månader! :)  sen nu på kvällen tog jag en prommis medans micael var med emil. nu ska jag fixa min systers blogg osv. :)  imorn är det jobb som gäller sen vet jag ej! helgen blir iaf fullspäckad! hihi :D nej nu ska jag kila! PUSS på afteeerblife! :D


  • Fredag; middag sedan barnvakt
  • Lördag; sola, sen esk middag
  • Söndag; tvätta, sedan till hästen åååår och dar sedan! och även köra med papi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0