" live as you would die today "

Idag har jag vart mycket duktig! först har jag städat nästan hela mitt rum, och det var väldigt mycket! hihi, sen så var jag ner till jobbet och prata med chefen om våra nya mackor vi ska börja sälja, kommer bli kanon! höhö. sen så var jag och mamma och även min bror hos malou på ljusparty, jätte trevligt var det! luktade så himla mycket på allt så fick huvudvärk hahaha. men vi köpte julklappar till mormor och morfar's fru :)  sen efter det vid 9 åkte jag till micael fär även emil var så vi kolla paradise hotel, BÄSTA! sen spela vi lite kort, och nu har jag tråkigt!! micael och emil fixar med en massa saker osv. jag är bara seg, har inte ätit nått ordentligt idag, har liksom inte hunnit med :P så är lite sliten.... ska nog sova snart! imorgon ska jag träffa carro, vi ska ner på stan och fika, kolla runt och sedan till arbetsförmedlingen bra skit ;) sen på kvällen är det paradise hotel, igen ;) :D wiiihoooo. haha. nej nu ska jag gå och sova eller nått... haha



Kommentarer
Postat av: Natta

Haha ska du också bli stamkund på arbetsförmedlingen? ;)

2009-11-19 @ 01:14:37
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah självklart ska jag det ;) det är status! :D hahah

2009-11-19 @ 22:00:25
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0