"It is the simple things that make you happy."

det vart en kämpig dag igår, bakfull som ett as och jag har fortfarande ångest för det! men iaf esk middagen var trevlig, satt där helt ensam med alla grabbarna hahah, naaajs ;)  men iaf maten var okej men vinet var mindre bra med tanke på att jag söp mig full på det dagen innan ;) haha, usch och fy! men iaf överarmar som mina vader fick jag se, sen en massa andra knäppa saker så vi skratta gott :)  men iaf. idag ställde jag klockan på 12 för skulle upp till stallet och kolla på när emma tävlade! duktig tjej var hon, synd att don hade lite damp bara :/ men iaf vart en hel dag där uppe, men ganska mysigt ändå! sen mot kvällen beställde vi mat och hyrde film, och nu är jag mätt och belåten och micael är i bålsta så jag ska gå och tända ljus hos farfar :) Så ha det gött alla! :*



Kommentarer
Postat av: din lilla emma:D

naaw:D men de va völ inte jag som dampa??? :p haha ä:D<33

2009-11-02 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0