I'll do anything for you

känner mig lite bättre entligen! :)  idag har jag vilat precis hela dagen underbart skönt! har nyss vart hemma hos micael och ätit pizza, muums! har inte ätit på 2 dagar så det satt fint även fast jag bara fick i mig en halv:P hehe. snart kommer angie hit, jätte mysigt! inte varje dag man träffa henne! hihi. så vi får väl se vad vi hittar på för bus, lugnt bus antar jag eftersom jag inte är 100frisk. imorgon ska jag och pippi ta oss ner till arbetsförmedlingen, jag ska skriva in mig osv. ska fixa ett till extra jobb alltid bra med caaash! sen blir det att jobba hela kvällen hoppas jag är frisk bara!!!! nej nu ska jag bädda sängen innan anjana kommer!    ♥

Kommentarer
Postat av: BoNiiiTa

Någon älskar Chris Brown här ? ;)

Han e JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE bra, såg han i sthlm när han va där :) With you låten e absolut bäst

2009-11-10 @ 21:03:45
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa

Han e bäst :)

Tycker du han e snygg ?

Det tycker inte jag heheh.

2009-11-11 @ 09:29:14
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0