if I aint got you, what should I do?

har haft en kanon dag! har jobbat, solat och myst i soffan! sitter nu och pillar med mina nya naglar! :D mycket fina vart dom :D hihi. var hos maggan igår till 11 typ trevligt :)  var länge sen man träffa hennes familj, den är underbar! :*  ikväll ska iaf micael komma till en lägenhet där jag just nu sitter och är katt/tiger vakt ;)  urgullig liten knasboll är hon! höhö. hon springer fram och tillbaka framför skärmen haha sitter på min axel och massa knasheter! haha. imorgon blir det jobb igen jävligt skönt! sen ska jag hem till maggan, hon ville fixa mitt hår så visst hon är grym på det ;)  sen iaf blir det middag på joar, ladies night ;) nyktert för mig, även jobb på söndag! nej nu ska jag kila till tv:n! :) CIAO BELLA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0