I miss you every second

Morgonen började med att micael väckte mig vid kvart över 8 då han skulle till skolan och jag skulle upp och promenera. första tanken när jag vakna var aldrig i livet, men kände att det var lika bra att gå upp. så wipps så var man uppe. var ute i lite mer än 1timma, det var jätte skönt verkligen! på hemvägen så gick jag även in på rimi köpte lite C-vitamin ;)  träffa även maro som jobbade på så duktig som hon är :) sen vart det att gå hem, dricka lite juice och självklart hamna man här! ;) hahah. ska snart sola sen blir det att bada och sedan stan för att umgås med naats :)  det där var min halva dag iaf, uppdaterar senare ;) seeyou




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0