everything i do reminds me of you

Gårdagen vart mycke trevlig! var på vita elefanten och åt lunch med natta, muums! mitt älskling ställe ♥  sen gick vi på stan, jag leta efter ett par stövlar hitta inga alls :( buhuu.. får väl åka till västerås nåndag ist :)  men hitta iaf ett linne på barnavdelningen ofc och nytt rött läppstift eftersom mitt skimmrar i rosa när det blir blixt eller nått annat ljus på läpparna. så lite iaf! sen så tog jag bussen upp till papi för att övningsköra och det gick kanon vill jag bara säga :D nära nu! hih :D  sen fika hos farmor osv....  skulle ridit igår men mamma mådde inge bra så då slapp jag missa DH :D wiihoooo. mycket glad tjej!! efter DH så kolla jag och micael på "seven pounds" har aldrig sett den förr och kommer aldrig se den igen... jag vart helt förstörd utav den, hur sorglig som helst usch. många tårar på den filmen!

Idag väckte mamma oss för vi skulle till återbruket och hjälpa henne med massa skit som skulle slängas! sen skjutsade mamma mig till micael och han gick till skolan, otur som han har så hade ingen skola idag så han gick dit i onödan :/  så han drog med adde till örsa och jag har nyss solat. :D så himla skönt nu när det är så kyligt! sen blir det baaada ännu bättre sedan ska jag träffa bella på stan en snabbis och sedan träffa natta, jaa det var min dag :)






You know that I love you
You know that I need you
Your my air that I breath



Kommentarer
Postat av: evelina

Heej gumman=) ge mig din msn, jag tror inte jag har den. Tänkte vi skulle ta en fika nån dag:)?

2009-11-25 @ 23:01:26
URL: http://eevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0