you are amazing

igår skulle jag blrja på praktiken klockan 6, klockan var ställd på 5 tror ni jag vaknar då eller? nej jag vaknar vid 4 och kunde ej somna om. blää. så det var lång dag igår på praktiken, men det var en kul dag, vi hade mkt att göra och det är roligare att ha nått att göra. sen vid 4 typ så gick jag till skolan där älskling var, sedan tog vi bussen hem till mig. jag skulle hämta en massa saker osv. men som vanligt så blir det aldrig som jag tänkt så vi börja kolla smallville sen när vi skulle åka till älskling var det bara slänga i några kläder i en kasse. hemma hos familjen tuhkanen var det trevligt igår, det vart vin drickande och massa skitsnack och det gillar vi! ;) haha, jag som var så trött efter denna vecka vart onykter på ingenting:O men sånt som händer somna iaf in fint så där halvt på golvet hahahaha.. aja nu idag är jag häst vakt och hund vakt, ska dra mig till stallet snart och fixa lite saker, sen kommer älskling då ska vi käka och ha det mysigt som vanligt! :) nej nu ska jag kila:) sen måste säga att min katt är äcklig, hon hade 2 fästingar så jag tog bort dom hade inget papper att ta dom i så la dom på golvet bredvid henne, när jag kommer in på mitt rum igen så sitter hon och mumsar på dom :O så den där jävla thess käka upp sina 2 fästingar usch! maten blir nog framflyttad till senare, ej sugen på det nu! hahah PUSS


Jag älskar dig micael tuhkanen


Kommentarer
Postat av: ems.

hahaha fan va nasty :s

2009-05-09 @ 19:00:57
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0