I have no reason to be if u not here with me

Idag gäller det! väskan är redan packad, det fixa jag igår så man slipper stressa med det idag:P klockan halv 12 kommer emma och ska hämta oss. vi ska förbi papi och hämta lite saker sedan ska vi dra oss ner på stan och käka och sedan ner till kloster för att träffa folket innan vi ska dra oss till bussen. jag är hur taggad som hellst, det är heeeelt galet. var länge sen jag träffa tjejorna så här så det ska bli kul att parta lite med dom! :)  fast ändå väldigt synd att min älskling inte kunde följa med:(   men vad ska man göra liksom....   nej nu måste jag snart börja fixa mig lite smått för JAG OCH EMMA SKA PÅ STUDENTKRYSSNING! :D   haha.   btw. glömde säga att jag även träffa på challe igår, vaaaar hur länge sen som hellst och det var jätte kul att träffa dig gumman! måste göras om. <3  PUSS


Jag och emma för måånga år sen <3                 Jag, jossan, challe och emelie ilian tider <3

Kommentarer
Postat av: patrik

haha min syster e jnu så fjortis på de där bilden:p

2009-05-26 @ 13:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0