tråk


62 frågor för dig som har tråkigt!

1. Hur gammal är du om fem år?
24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
micael

3. Hur lång är du?
159 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
resident evil

5. Vem ringde du senast?
toto

6. Vem ringde dig senast?
skolsköterskan haha

7. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
hemligt ;)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
spelar ingen roll

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
dom har aldrig vart gifta

10. När såg du senast din mamma?
imorse

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du idag?
8

13. Vilken är din favoritjulsång?
inte min grejj alltså

14. Vilken är din favoritplats?
där det är varmt

15. Vilken plats föredrar du minst?
skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
hmm ingen aning, men hoppas jag bor ihop med mitt fotbollsproffs och att vi har det bäst ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
haha emma

19. Hur stor är din säng?
120 men snart är den större:D

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
5st haha

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
Enköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social?
översocial haha

27. Vilken är din favoritglass?
marsipan choklad mums.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
bara glass, love it!

29. Tycker du om kinamat?
me like!

30. Tycker du om kaffe?
jag älskar kaffe om jag väl kan dricka det:P

31. Vad dricker du till frukost?
sällan jag käkar frulle

32. Sover du på någon särskild sida?
haha nej ligger överrallt i sängen

33. Kan du spela poker?
jag är bäst på det!

34. Tycker du om att mysa/kela?
det bästa som finns!! <3

35. Är du beroendemänniska?
Njaa

36. Känner du någon med samma födelsedag som dig?
japp, molle mus syster nicole :)

37. Vill du ha barn?
jaa självklart.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Jajamen

39. Har du någonsin åkt ambulans?
aa

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet är bästa!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
skoooor(A)

42. Äger du dyrbara smycken?
japp

43. Vilket är ditt favorit program på tv?
2 ½ män:D

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Vem, menar du inte vilka? :D

46. sover du med gosedjur?
Haha nej.

47. Vad har du för ringsignal?
Kanye west - heartless ofc

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
nånstans

49. Flirtar du mycket?
nej.

50. Kan du byta olja på bilen?
haha aa

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej

52. Vilken var den senaste boken du läste?
gossip girl

53. Läser du dagstidningen?
Ja, det gör  jag.

54. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

55. Dansar du i bilen?
alltid

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix fm

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
kommer ej ihåg

58. När var du i kyrkan senast?
hmm

60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet?
Gert 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
nån natt bara

62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig?
Micael

Kommentarer
Postat av: ems.

jag?! :D:D skj

2009-03-26 @ 18:51:23
URL: http://maliciouss.blogg.se/
Postat av: ems.

jag?! :D:D skj

2009-03-26 @ 18:51:42
URL: http://maliciouss.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så sköön du är;D

2009-03-30 @ 10:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0