tidsfördriv.

5 saker jag tycker om:
- mina närmsta
- sommar
- dansa
- att känna lycka
- att va galen

5 saker som jag inte tycker om:
- falskhet
- skolan
- människor som bara pratar om sig själv
- att ha tråkigt ( som nu )
- att få vänta

5 saker om min personlighet:
- jag skrattar åt allt!
- jag har sjuk humor
- har svårt att säga nej
- jag pratar oavbrutet.
- sen så är jag jävligt snäll ;)

5 fobier:
- Spindlar
- förlora nån man tycker om
- döden
- att sova ensam
- att spy

5 sanningar om mig själv:
- Jag är rädd för allt som har med sjukhus att göra
- har dåligt självförtroende
- finns bara 4 personer jag känner att jag riktigt kan lita på till 100%
- min mamma kommer alltid vara den som betyder mest
- Jag saknar min farfar varjde dag.

Kommentarer
Postat av: ems.

snor den :)

2009-03-07 @ 17:28:17
URL: http://maliciouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0