sorry girl, just leave it.

så nu var sista skoldagen slut, inge mer plugg i mitt liv om jag inte vill plugga vidare förstås. men det ska jag nog slippa ;) haft en skön dag idag, vi har fikat på lektionerna och dansat på idrotten och bara haft galet kul! kommer sakna min klass för den är så jävla bra, vi har alltid kul tsm! men vi har ju 1vecka i maj efter praktiken när vi kan lalla runt. jag börjar även bli friskare nu, känns jävligt bra! och jag har vart duktig och ringt min praktik idag oxå, det ska nog bli bra dedär. snart kommer pappa och hämtar mig, då ska vi köra lite, jag har ju typ lagt körkortet på hyllan, var ju nära där ett tag men jag palla ej att ha så mkt i skolan och allt samtidigt. så nu jävlar ska jag ha körkortet! YES! så nu sitter jag i sängen med datan och trycker i mig nudlar, mums. ikväll ska jag hem till min älskling oxå och imorn ska vi fan sova ut alltså!!  t.o.m jag som aldrig är trött är nu heeelt slut i kroppen! nej nu kommer papi snart så nu ska det köras sen tvinga med mig syrran ut på en promenad ;D hahaha, se hur det går! Pusshej kuk i dig!    ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0