I love you!

Helgen.
I fredags vart det utgång för min del, åkte hem och fixa mig först sen åkte jag hem till micke där jag skulle äta osv. sen åkte jag och madde med amanda hem till henne, där vi satt och drack och hade det jätte trevligt. efter många glas av sprit sen så drog vi ner på joar runt 12 tror jag? haha, väl där inne var det mkt folk faktiskt för att vara mitt i veckan. men iaf hade det jätte kul och hoppas på fler sånna helger med er ;D





Vakna upp på lördagen mådde som jag vet inte vad, tror nog jag aldrig mått sämre. micke skulle ha match så jag vakna till när han skulle gå upp, och konstigt nog så låg han nere vid mina fötter? hahah, jag snarka tydligen:P  men iaf han fick ställa in hink till mig, jag och resten behöver vi inte prata om... men iaf mot 5-6 tiden börja jag piggna till efter en dag av rent helvette, så då gick jag och madde och micke och handla lite inför kvällen. vi köpte nudlar till mat så vi skulle kunna köpa en massa gott, och jadu nudlarna vart ju inte dom bästa vet ej varför men slemmiga vart dom :S  men melodifestivalen vart det, och jag tycker helt klart att danny och pojkarna skulle vinna! men svenska folket vet tydligen inte vad musik är! sen så igår söndag vart det en helt lugn dag med älskling bara:) mysigt. och nu ska jag till skolan snart ska bara väcka micke som ligger och sover här bredvid! PUSS


Kommentarer
Postat av: Madde :)

Det är klart det ska bli många sådana helger, vi får tagga ner lite på alkoholen till nästa gång bara ;P

och ja, Danny och grabbarna skulle ha vunni. Jag säger ju att svenska folket är puckon ;)

2009-03-17 @ 21:23:39
Postat av: Anonym

haha joo vart lite mkt kanske ;D haha...

2009-03-18 @ 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0