GRATTIS CAROLINE!

Imorse när jag vakna kände jag mig jävligt seg, men kom igång ganska snabbt. micke drog på match så jag åkte hem till anjana. väckte henne vid 11 för vi skulle till våran carro som fyller 19år idag:D vi fixade till oss lite osv. sen vid 2 drog vi ner på stan anjana gick in på systemet och köpte lite vin och jag köpte blommor. sen begav vi oss hem till födelsedags barnet! när vi kom till henne var det fullt hus :P  vi tryckte in oss runt bordet och fick jätte god smörgåstårta:)  sen efter det satt jag, anjana, amani och carro och bara snacka lite skit alltid trevligt'   var väldigt kul att se amani oxå var ju ett tag sen vi sågs sådär:) sen vi halv 5 drog jag och angie, vi åkte med mami och handla sen lämna vi av henne hemma och jag åkte hem och laga mat. gjorde min specialitet ;) haha. och nu sitter man här då som vanligt när man har tråkigt haha. men snart ska älskling komma och göra mig sällskap, vi ska kolla film och äta massa godis ;D PUSS







Jag saknar dom här tiderna!

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Åh, du är verkligen inte ensam om att sakna dom tiderna <3

2009-03-07 @ 23:06:30
URL: http://joseefiin.devote.se
Postat av: Fanny Gillbjer

Böhö, Södra Trögd!

Det är verkligen något jag med saknar...

2009-03-17 @ 18:25:02
URL: http://fannygil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0