bäst

Fredagen var dunder! nästan heela klassen var hemma hos Jasmine. vi drack och hade det jätte trevligt! Min älsklings Maria var även med! :) vid halv 12 drog vi ner på joar, jag, jasmine, maria, rudolf och oscar skulle promt gå.. dålig idé haha. vi kom aldrig fram haha.. träffade även min älskling innan. :)  men iaf vid 10över1 typ var vi framme vid joar. hade skit kul och var inte hemma hos älskling förän 4 halv 5 på morgonen. På lördagen var jag deckad heela dagen. mådde så dåligt. men man mår väl som man förtjänar:P  på kvällen åkte jag och älskling till donken skulle försöka käka men det vart bara 1 och en halv cheeseburgare.. fyfaan. sen gick vi hem och jag slängde mig i sängen. på söndag morgon så hämta mamma mig hos micke, vi skulle till mormor som fyllde år. kände mig fortfarande sliten som fan. men det vart bättre efter lite mat:) sen på kvällen åkte jag och älskling hem till mig. sen igår sov jag hos älskling igen, för vi är ju aldrig med varann;) vi spela GH som är hans liv nu förtiden, hahaha. men jag är ändå bäst ;)  sen så har jag vart ledig idag, sköööönt! har busat lite med anjana. och nu måste jag städa för älskling ska komma och han är allergisk mot hund och katt och det har vi ju då såklart:P satt jag måste kiila och börja med det nu, man vet ju aldrig när han kommer ;D  PUSS












Du är bäst älskling <3

Kommentarer
Postat av: ía

Roligaste kvällen med dig gumman! Jag älskar & saknar dig! <33

2009-03-05 @ 21:56:30
Postat av: Anonym

ía det var så sjukt kul, detta måste vi göra om :) Jag älskar dig min syster! <3<3

2009-03-06 @ 10:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0