take you're life with cocaine

idag har det vart pissigt väder igen och jag hatar det verkligen! känns inte alls kul att det ska regna på fredag men det skulle kunna bli uppehåll på eftermiddagen iaf, HOPPAS! har iaf haft en jätte trevlig helg med sol och bad och alkohol, var med micael, madde och emil och vi hade det mkt trevligt, men måste bara påpeka att jag och madde ägde på kubb och minigolf ;) hahah... idag har jag vart ed annika och även micael vi har vart på stan sen även käkat thai muuuums, sen nu så håller jag på att krigar med maten som vi ska ha på min student det kommer bli så bäst!!!!  jippiee!! :D  sen senare kommer kanske annika förbi med pippi och kanske gornic skulle vara trevligt med lite sällskap när jag ska passa ugnen. sen så blire att åka in till älskling och mysa! me like. sen imorn blire att fixa kärran och seda laga mat och ska även svänga förbi hos johansson och fixa musik med maria för vi ska åka tsm med morfars bil weeeeey! miss and love u <3   sen så hoppas jag även på att maria kommer och förfestar på fredag för jag vill att alla mina nära och kära ska vara där! nej nu måste jag fixa vidare! :) Puss & kram






Kommentarer
Postat av: Madde

Klart vi äger ;D Ses sen :) Snart tar du syudenten :):):) Wooohoo, kommer bli så roligt <3

2009-06-03 @ 18:30:28
Postat av: ía

Nu är det inte alls långt kvar. IMORRN SMÄLLER DET!! ;D Ses idag gumman. Pusss, miss u <3

2009-06-04 @ 11:02:51
Postat av: Anonym

JA VI ÄR BÄST! ;D <3

2009-06-04 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0