superhuman

Igår så var jag älskling madde och emil i bresse och solade och hade det mysigt. var jätte varmt och skönt ute, även idag! :) men iaf sen vid 3 tiden var vi tvugna att åka för micael hade samlig vid 4, så jag kolla lite dh sen gick jag ut och träffa toto en liten stund, alltid lika trevligt att prata med honom! :)  sen vid 6 åkte vi till märsta för och se micaels match, esk var sämst tills micael och en annan kille kom in så började det gå bättre för dom så matchen sluta 4-2 till valsta syrianska. bajs. men älskling var jätte duktig! :)  sen så åkte vi hem till mig och kolla motorsågmasaken usch vilken äcklig film jag hatar rysare är så jävla rädd av mig haha så efter den scary filmen vart det tretton åååh vad jag tycker den är bra! så vid 3 inatt somna man, fiiiint. så vakna nyss typ så ska snart ut i solen och sprina med vovven sen kommer jossan och fia nog förbi och vi ska spela kubb och snacka lite skit! trevlans.  sen ikväll ska jag vara med madde emil och micael vi ska äta kräftor:D jummi sen imorn blir det knutby hahah weey. Nej nu ska jag ut och sprina Pusshej


Hamnfesten 08 fyfaan vad kul det var, sen när jag fick finbesök hos annika oxå;) höhö hemliiiis

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, jag vet nog vad ditt finbesök var ,P Mohahahaha. Så rätt så! ;)

2009-06-23 @ 14:42:40
Postat av: Anonym

hahah jag är på lite ret humör idag hihi. men vette fan om det skulle vara så mycke fin besök nu:P

2009-06-23 @ 16:35:28
Postat av: Anonym

hahah jag är på lite ret humör idag hihi. men vette fan om det skulle vara så mycke fin besök nu:P

2009-06-23 @ 16:35:39
Postat av: Madde

Hahaha, det är bra det ;) Nää, håller med på den punkten ;) See you soon, då blire Knutby, grillning och kräftor :D

2009-06-24 @ 13:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0