micael ♥ alexandra


onsdag:  i onsdags så drog, jag madde micael och emil hem till emil i knutby. vi grilla käka kräftor och drack lite, vi hade det jätte trevligt! :) sen efter en natt utan knappt nån sömn så vart det torsdag och vi åkte hem.
torsdag:  på torsdagen käka vi först på knutby krog sedan drog vi till min mormors gård som ligger lite utanför knutby och vi tog en rund vandring där, madde är ju så himla kär i bääbääs höhö. sen käka vi en liten glass sen drog vi hem till enköping. jag kom hem kolla lite DH sen vid halv 5 kom jossan och fia för vi skulle ner på hanmfesten och käka. :)  eftersom att mamma och dom också skulle ner så var det kösystem på duschen och jag fick självklart duscha sist:@  så vid halv 8 var vi nere på hamnfesten. vi tog några varv medans vi vänta på micael och sen vid 9 kom han så då käka vi lite langos ( det bästa som finns! )  sen var jossan tvungen att åka hem, hon skulle upp 6 på fedagen. så jag och micael gick runt lite själva han vann nallar åt mig och vi hade det mysigt. :) jag träffa även karro nydén och Challe hur kuuul som hellst, och det var inte direkt igår jag träffa karro det var kanske i 8:an? hihi skoj skoj sen vid halv 11 gick vi hem och kolla "get rich or die trying" en sån jääävla bra film, synd att jag somna i älsklings knä :P hehe
FREDAG:   nu ska jag snart ner och sola lite efter det blire att kolla när min sis spelar global cup sen hem och fixa sig sen senare blir det utgång med girlsen på hamnfesten ska bli såå kul för det var ju inte precis igår vi gick ut själva:P hehe, nej nu ska jag kila vidare! :) PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Madddeeeeee :)

Världens sötaste bäbäs :) Jag bev kär ;)

Ikväll blire feeeest ;P

2009-06-26 @ 12:43:23
Postat av: Anonym

haha dom var lite skitiga bara annars är dom sööta:) du lär ju lägga upp bilder snar:D jajamen idag är det feeest;D

2009-06-26 @ 15:30:56
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0