JAG ÄLSKAR LIVET

Har varit jätte dum och inte bloggat på huur länge som hellst men eftersom att jag och madde har våra ideér så hinner man inte med sånt ;)  så detta blir ett långt inlägg för dom som orkar läsa!

Studenten:
Den var hur underbar som hellst, dagen började med att man försov sig (som vanligt) sen bar det av till Ida där det var champagne frukost! :) det bjöd på glatt humör och att skriva i mössorna och massa champagne! sen vid 9 skulle vi vara i kyrkan så jag åkte med annika så burna vi dit. där inne var det ganska tråkigt, liksom vem vill sitta där när man kan skrika på skrindan ist ;)  sen hade vi foto och sedan ner till novisen med klassen och käka galet god mat, men vad kan man förvänta sig för vi är ju HR! :D  sen vid kvart i ett så fick vi äntligen stå på vagnen och skrika och det var underbart min lyckliga dag kändes så bäst!!!  sen när vi skulle åka tillbaka så tog vi typ 100 varv i coop rondellen haha malins pappa var grym på detdär! ;)  sen skulle vi gå och skrika och lika kul var det, förutom att jag fick så jääävla mycke saker runt halsen att jag fick nackspärr nästan haha, kommer bild sen så får ni se galet mycke!  sen efter man letat efter maria ett tag och fått lite mer saker och min skylt vart det att åka morfar's bil med maria! sen efter att gjort det var det bara ner till morfar och träffa hela släkten och få fina presenter som jag verkligen fick och äta den goda maten jag stått och gjort hela veckan haha:P  sen vart det fest! så man kan säga att studenten var så bra som den kunde! eller nästan skulle inte haft mina nya fins ROSA skor! :( haha pain.

Dagen efter:
Den var inte alls lika kul, låg och spydde hela morgonen sen vart det att åka till uppsala och pina och se micael spela :)  sen käka vi lite där osv.

Söndag:
Då var vi och spela mini golf och bowla. gick ganska bra med mini golfen, men bowlingen ska vi inte prata om! hahah. sen fick madde den fina ideén att vi skulle tälta och det gjorde vi! drack lite vin och hade det mysigt och frös ihjäl haha.

Måndag:
Vi gick upp och åkte in till donken, micael hade sedan träning. då fixade emil lite dricka för vi skulle ta och tälta igen! JIPPIE haha, det är våran grejj det. fast den här kvällen vart det lite mer fylla om man säger så men kul hade vi. även fast jag och emil torska på tecken och slå:P  så vid 5 tiden vart det sov dags. trevlig dag/natt.

Tisdag:
Vakna utav sms och jag var helt sliten men då som vanligt så drog vi till donken (älska fett) haha. så då vart man på G igen. sen så vart det att hyra film inför kvällen så det vart en lugn dag.

Onsdag:
Gick upp vid halv 10 för ligan (jag, madde, micael och emil) vi skulle till uppsala madde skulle till akademiska. dom var lite knäppa där tycker jag när jag satt och vänta på henne. haha.. det gick ganska fort där ändå även fast dom var lite efterblivna. sen så åkte vi och shoppa skor så 3 nya vart det:D:D ME LIKE! sen så vi drog till enköping och gick på vita elefanten, jag bara älskar vita! sen tog jag och madde en runda på stan vi skulle lämna tillbaka filmen osv. sen hem och drack kaffe med toto vännen som nu äntligen är hemma i enköping<3  sen vart det sverige matchen när micael kom, sen slockna jag hahah.

Idag torsdag:
Har vart i västerås med ligan, hitta inte ett piss men madde hitta 3 par snygga skor! sen käka vi sallad och sedan hem. ringde annika och skulle kolla vad hon skulle göra, jo hon skulle till västerås så det vart en tripp dit igen hahah, så västerås heeela dagen!  sen nu ligger jag i sängen och bara orkar inte städa men det behövs!
nej nu räcker det med skrivande!
PUSSHEJ

Tänkte även lägga upp lite bilder ;D


STUDENT BILDER!





Lite tältning plus lite mer!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är bääääst ;D Har vart toppen dagar det här :) Måste vi fortsätta med såklart <3

2009-06-11 @ 22:56:55
Postat av: Anonym

Ja verkligen! :) kanske för att vi är så bra ;D <3

2009-06-11 @ 23:24:37
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: ems.

'så drog vi till donken (älska fett)'HAHHAHAHAHAHA bäst!

2009-06-12 @ 22:15:41
URL: http://lernberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha sanningen ju ;D

2009-06-13 @ 16:30:36
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0