i've got a fan

Måste bara säga att det är jävligt kul att folk tycker om mig sååå mycket att dom bara måste lägga in en anonym kommentar, men tyvärr så måste jag säga att jag tycker inte lika mkt om er.


Igår så kolla jag DH nästan hela dagen iofs så gör jag det typ jämt, men vafaan det är så jävla bra! ska strax kolla på ett avsnitt(A)  men iaf sen tog även jag och madde en prommis, trevligt att röra fettet. sen var vi även till donken eftersom att sami har fått körkort :D GRATTIS TILL HAN!   imorse hade jag körlektion, det gick ganska bra faktiskt, så nu ska jag fan ha mitt körkort, har inte mkt att göra kvar iofs ta några få lektioner till sen är det bara att skriva och köra upp! :) 
Imorn är det då midsommar, wiiie. vi ska vara hos annika's pappa så vi börjar redan klockan 2. massa dricka lekar och god mat med underbara människor, kan ej bli bättre! så imorgon är det bara att kliva upp vid 10 och se glad ut. bajs på att stiga upp tidigt. men men så äre ibland ;)  nej nu ska jag städa och fixa mina garderober har ju så jävla mycke kläder måste skaffa mig en tredje dubbelgarderob har ingen plats för det. men vad gör de!? hih
nej nu ska jag kila, glad midsommar på er! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0